Иновативни билбордове завладяха Париж

Билбордовете са един дразнещ начин за привличане на вниманието на хората и обикновено са доста грозни и скучни. С новата си улична кампания, IBM промотират новата си програма „хора за умни градове“.

Ogilvy & Mather /France/ взимат идеята за табло, което може да се превърне в нещо, полезно за народа. Билбордовете се превръщат в пейки, навеси, рампи и пр.

Париж, Франция

ibm ibm1 ibm3

Радослав Сидеров
Facebook / Twitter

 

Advertisements

Моля, спазвайте правилата за писане на коментари! Можете да ги откриете в секцията "За нас".

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s