10 начина да свалите килограми

 1. Наспивайте се
Изследвания са установили, че хората, които не се наспиват качват килограми.  Също така хората, които са ненаспани често правят лош избор на храна.

 2. Използвайте по-малки чинии
Изследванията показват, че използвайки по-малки чинии хората изяждат несъзнателно по-малко количество храна.

 3. Бъдете щастливи
За да се чувствате щастливи помага и храната, която консумирате. Затова подбирайте храната си. Някои храни стимулират производството на допамин в мозъка, което може да повдигне настроението ви , а също така и насърчава свалянето на килограми.

 4. Пийте повече вода
Без достатъчно вода бъбреците не могат да функционират пълноценно. Когато това се случи, част от „натоварването“ се прехвърля към черния дроб. Той преработва натрупаната мазнина в тялото за енергия. Ако черният дроб върши част от работата на бъбреците, тялото ви гори по-малко мазнини, т.е. вместо да гори, вашият дроб се заема с друга дейност и започвате да трупате излишни килограми.

 5. Залъжете глада
Когато почувствате глад яжте кисели краставички, зелени зеленчуци, пийте протеинови шейкове и бульони /може и само вода/ . Тези храни няма да задоволят глада ви напълно, но ще ви заситят за известно време.

 6. Визуални трикове
Залъгвайте окото с тези лесни трикове. Яжте в сини чинии, хранете се на масата, отсервирайте постоянно чиниите /за да не са пред погледа ви/, дръжте купа с плодове на видно място, изключвайте телевизора, докато се храните

7. Яжте супер храни
Следните храни доставят достатъчно калории и помагат да изгубите тегло и запазите състоянието си: бадеми, диви морски дарове, домашни яйца, българско кисело мляко, черен боб, суров мед, сурови ядки.

8. Поддържайте се хладни
Според изследвания в Юта, когато тялото е хладно изразходва повече енергия, за да го затопли. Сауната е много полезна, но да не забравяме и по един хладен душ сутрин /който може най-добре е студен душ/

9. Размърдайте се от бюрото
Живеем наистина във време, в което стоенето пред компютъра е наложително, но при първа възможност излезте, побягайте, тренирайте във фитнеса, тренирайте йога, движението е наистина важно.

 10. Аминокиселини
Приемайте аминокиселини. Те помагат за изгарянето за мазнините, докато в същото време запазват и поддържат мускулната маса. Ако решите да приемате аминокиселини, най-добре е да се консултирате първо с лекар.

Главен източник с корекции от Сетланс България

Моля, спазвайте правилата за писане на коментари! Можете да ги откриете в секцията "За нас".

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s